Je zmena dodávateľa prejavom nedostatočnej lojality?
Alebo stojí za ňou slabý prozákaznícky prístup, nízka kvalita produktu, príliš vysoká cena?
Pre domácnosť je to jednoduché:
Som v obchode, nemajú moju značku, tak kúpim inú.
Áno, existuje skupina zákazníkov (vrátane mňa), ktorí radšej nekúpia nič. Je to pre nich lepšie, než neznáma značka, alebo nebodaj známa značka, s ktorou už majú zlú skúsenosť.
Ako je to v B2B?
🔴 Impulzívne nákupy nehrozia.
🔴 Rozhodovanie je na základe dát o predaji.
🔴 Zmena si vyžaduje veľa práce.
Ale čo ak zmena produktu môže priniesť pozitívnu zmenu nákupného správania zákazníka?
Čo ak si zákazník kvôli produktu vyberie obchod, a nie naopak?
Stálo by za to, pridať na pulty úplne nový produkt?
👉 Healthy planet 👈
🍒Naše lyofilizované produkty naozaj obsahujú vitamíny
🍒Bez pasterizázácie a sterilizácie
🍒Bez pridanej chémie
🍒Príroda vytvorí, my zachováme