Je zmena dodávateľa prejavom nedostatočnej lojality?

recenzia11

Je zmena dodávateľa prejavom nedostatočnej lojality?
Alebo stojí za ňou slabý prozákaznícky prístup, nízka kvalita produktu, príliš vysoká cena?

Pre domácnosť je to jednoduché:
Som v obchode, nemajú moju značku, tak kúpim inú.

Áno, existuje skupina zákazníkov (vrátane mňa), ktorí radšej nekúpia nič. Je to pre nich lepšie, než neznáma značka, alebo nebodaj známa značka, s ktorou už majú zlú skúsenosť.

Ako je to v B2B?

🔴 Impulzívne nákupy nehrozia.
🔴 Rozhodovanie je na základe dát o predaji.
🔴 Zmena si vyžaduje veľa práce.

Ale čo ak zmena produktu môže priniesť pozitívnu zmenu nákupného správania zákazníka?

Čo ak si zákazník kvôli produktu vyberie obchod, a nie naopak?

Stálo by za to, pridať na pulty úplne nový produkt?

 

blobid0

👉 Healthy planet 👈

🍒Naše lyofilizované produkty naozaj obsahujú vitamíny

🍒Bez pasterizázácie a sterilizácie

🍒Bez pridanej chémie

🍒Príroda vytvorí, my zachováme