Zrodila sa ZNAČKA🙏
PARÍŽ DEŇ #3
Dokáže LAMA predať naše USP (unique selling proposition)?
Keď sme sedeli po prvý krát s Jan Starecek a mozgobúrkovali, narážali sme na jednu obrovskú nevýhodu:
Naše USP je samotný produkt vo vnútri balíčka.
Už na prvý pohľad sa napr. naša jahoda líši od 99% konkurencie. O vôni a chuti ani nehovorím🤩
Ale ako to ukázať zákazníkovi…
Dokážeme urobiť obal s okienkom a aj bez okienka.
Obal s okienkom má výhodu, že zákazník VIDÍ, čo kupuje. Nevýhodou je, že VIDÍ, čo kupuje🙈
Po pár (3-6) mesiacoch totiž ovocie zmäkne, stratí farbu, a to najhoršie - aj vitamíny.
Obal bez okienka s hliníkovou strednou vrstvou je dokonalý na udržanie kvality👌
Lenže produkt nie je vidieť🤷🏻♂️
A tak Janči navrhol, aby sme to využili.
Postavíme na tom našu komunikáciu voči zákazníkovi.
Potrebujeme uzamknúť vitamíny…
Kľúčom…
Na dva krát?
Nie, na tri!
K tomu zvukové logo - tri cvaknutia zámky.
Nový názov: TRIPPLE LOCKED💪
Voľná .com doména
Žiadne odkazy v googli.
Totálne odlišné od všetkých potravinárskych firiem.
Maskotom bude kľúčik, alebo zámka, alebo nejaký kľúčiar…
Preto som aj niečo naznačoval Martin Nuchalik, aby sme vymysleli talizman.
A na záver sme si povedali: HOTOVO🤝
Máme to💪
Už len necháme, nech nám to “učeše” Matej Valo a bude.
Takže Jan Starecek spísal komplet celú stratégiu značky s našimi očakávaniami, no a Matej nám to učesal tak, že doniesol prežúvavca a všetko, ale úplne všetko sa zmenilo!
Prvý krát, keď sme našli “Tripple locked”, som mal slzu v oku.
Keď prišiel Matej s novým názvom, tak som si povedal: To nemôže myslieť vážne🙈
Veď to je úplne mimo nášho sveta🤯
Ale keď nám ukázal, čo všetko sa dá vytvoriť s Lamou, odpadli sme🤩
Vtedy som mal slzu v obidvoch🥹
Dnes tu stojíme a staviame expozíciu s niečím, čo pred pol rokom ešte ani nebolo v pláne😄🙏
P.S. Dorazila aj LAMA❤️
👉 Healthy planet 👈
🍒Naše lyofilizované produkty naozaj obsahujú vitamíny
🍒Bez pasterizázácie a sterilizácie
🍒Bez pridanej chémie
🍒Príroda vytvorí, my zachováme